söndag 28 mars 2010

and we would never, ever, ever be apart.

Denna uppdateringen är för Naaaanna dohlsne (Hanna dohlner) eftersom hon alltid tjatar om att jag aldrig uppdaterar :)

Börjar med att säga TAACK nanna för en mycket trevlig kväll igår. Mycket nöjd med att nästan alla tjejer var samlade. Vi har femtioelva olika sjuuuka personligheter men när vi är tillsammans så har vi så jäädrans kul. Igår blev det som sagt förfest hemma hos nanna, sjöööng, spelade spel, dansade (både fint och fult) jag och nenne (Jennie) är bäst för att dansa utan att ha några leder alls i kroppen. Efter några timmars förfestande så gick vi ner på stan ramlade in på tycho där min underbara Emmie stod i baren, älskar väl gratis drinkar ... Satt och babblade med Emmie ett tag, sen blev det in på tages. Och eftersom vi skulle ändra klockan igår så hade tages bara öppet en timme.. så det var bara för oss att dansa på som fan .. lämnade inte dansgolvet på en heeeeel timme haha . Därefter var det dax för käk för vissa och vi trallade till kebabvagnen på torget, dock ej fyllehungrig men jag fick ju vara ett trevligt sällskap. Träffade på en skum nisse som gick efter mig hela tiden mega jobbig.. han fråga om jag visste vem han var och jag döpte honom till christian, då han döpte mig tillbaka till christina, men sett mig acceptera det? eeehm nej.. jag fick panik på honom och försökte skaka av mig honom men han var som en liten kakerlacka under min sko.. nNnne och emil stod bara och as garvade.. taack för den ni .. men tro mig jag fick tillbaka när dem skulle ta taxi hem, dem hade ringt och beställt en taxi och väntat drygt förlänge på den, utan att märka att där stannar en taxi tar några killar den och hoppar in, och jag säger till nenne att det kanske var er? hon flyger fram för att fråga. Samtidigt som hon sträcker in huvudet i taxin för att fråga vems namn den var beställd i smäller dem igen dörren och hon får den rakt i huvudet, ingen dålig smäll.. IN YOU FACE där fick jag tillbaka mitt skratt. hahaha !!

alltså sumeringen av kvällen blir: HEL VILD

man kan ju inte mer än älska dessa underbara tööser som förgyller ens dag med sina sjuka personligheter :)

Hanna Nanna Dohlner, Jennie Nenne Ahlberg, Lina Charty nilsson, My ljungberg knoblock

Justin Bieber - baby är hönlåten för tillfället.. vet inte hur många gånger vi spelade den i högtalaren igår.. Om och om och om igen ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar