söndag 6 december 2009

home sweet home !

Äntligen har jag känslan av att jag är hemma .. Har inte haft den känslan sen jag lämnade mammas lya för ett år sen.. men som sagt, tredje gången gilt. Första lägenheten för liten 47 kvm på två personer, andre lägenheten för stor 168 kvm 3 personer, tredje PERFEKT 80 kvm på två personer. Tog oss en dag att flytta och få iordning lägenheten ,och när vi gick och la oss i tisdes kväll kunde vi inte sluta le någon av oss. Vi var bara så glada att vi var hemma :) Nu är det bara jag och fia och vår underbara lägenhet. Sen måste jag ju också nämna våra underbara grannar som vi har under oss, emmi och Johathan :)

Nu har vi en ny start på livet och ska ha det så jävla skönt och roligt i denna lägenheten och ingen skall förstöra det för oss. får väl bara inte hoppas att min blogg blir anmäld nu bara för att jag skriver att jag har ett bra liv, för det vet jag att det är det sista du vill att jag ska ha . men eftersom allt som inte passar dig blir anmält. Sitter här och kollar på grannfejden och där är ett gammalt par som anmäler grannen för att hans hund skäller, och skriver upp i en liten bok varje gång hunden skäller det kallar jag att verkligen inte ha något och göra.. Du beter dig som om du är 80 bast och inte har något att göra mer än att göra livet surt för andra för att du inte har något att lägga upp din vardag på.

men iallfall här kommer lite bilder på lyan, måste ju dela med mig av det fina :)

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar