lördag 16 januari 2010

Börjar bli gammal?

Tror jag börjar bli gammal.. En gång i tiden orkade man festa två dagar i rad det är någonting som jag absolut inte klarar av i dag. Igår var vi hemma hos madde och hade en egen liten hemma fest.. Slutade med att klockan halv 3 får Jag, Frida och Milena för oss att vi skall sticka till tages? Humm idag tänker man eeeeeh speciellt lööönt? eh neej.. Igår tänkte man Klaaaaart en halv timme på dansgolvet.. då kör vi !! Slutade med att när vi väl kom in på tages hade vi en kvar på oss? haha.. intog dansgolvet med jackan på och allt och shejkade som aldrig förr. Sedan bar det av hemmåt då jag kommer på att mina nycklar är borta. En självklar incidens om man heter erika.. ringer min kära Sambo som en dåre för att se om hon är hemma, men nej inget svar fick man där.. Som tur va när jag då står mitt på rådhustorget och undrar var i helvete jag skall ta vägen? Ringer min underbara madde upp och berättar att mina nycklar ligger där hemma . TACK OCH LOV.. Går hem till madde i kylan tar mina nycklar och beger mig hemmåt.. Vid detta laget var jag så fröööööösen så hade någon puttat på mig hade jag gått i bitar det kan jag lova er. vaknar vid 12 tiden av att madde ringer och vi pratar lite om gårdagen och jag bestämmer mig för att gå hem där och snacka lite skit innan jobbet kallade.. 15-21 spenderade jag min tid på jobb och därefter blev det en hemma kväll med mig själv. Runt 1 tiden får jag besök av min underbara granne emmie som alltid är ett trevligt sällskap, vad skulle jag gjort utan henne? Du är bäst tjejen :) Vi fick dock reda på en sak som vi höll på att döööööööö av garv av och kan inte få ut det ur skallen .. Kommer inte att nämnas här i bloggen men det kommer bli samtal nummer 1 imorgon kan jag lova;) Sett mitt och emmies hue, såg ut som två fågelholkar som stirrade på varandra. HEEEL galet.

Nu skall jag försöka sluta tänka på det (Om det går låt säga) och gå och lägga mig. Har en jobbdag framför mig imorgon också.

Köss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar