måndag 11 januari 2010

FAN FAN FAN !!

Säger bara HELVETE osså !!!!

Paradise hotel spårar ut nu när hon kommer in igen..
Hon är rent ut sagt bara blåst från topp till tå och och skapar drama så mycket som det bara går.. Gillar inte den bruden någonstans . Hon har inte stil, inget utseende, och har ett så hemskt inre så det finns bara inte.. Hon är inget och ha i paradise hotel och inget och ha i verkligheten iheller. Värdelös människa och jag hoppas hon inte blir långvarig denna gången iheller. Nu vet dem alla vad hon går för!!

Från det ena till det andra så har jag dock inte gjort för mycket idag, har spenderat min dag på jobbet sen klockan 4 idag och blev sedan upphämtad av min underbara tjockis och körde hem till henne för att kolla på vårt favvu program (dåå paradise hotel såklart).
För er som inte vet är malin min lilla tjockis då hon är på smällen och har en bulle i ugnen som nu är 5 månader gammal :) Hon ska på ultraljud nu den 25 och då får vi reda på om det är en tjej eller kille :) Wiiho .. Jag tror stääärkt på att den är en tjej !
Mycket också för att jag ska då bli barnets kära gudmor och skämma bort henne/honom med allt jag kan ge. Och vad är inte roligast och shoppa till ett barn? JO söta så klänningar .. Mitt shopaholic beroende kommer antagligen gå över till att jag istället för att handla upp mina pengar på kläder varje månad till mig själv, kommer jag att handla upp allt på barnkläder istället (har redan börjat som sagt utan att jag ens vet vad det blir för kön) Nu inväntas bara ett namn på mitt underbara lilla gudbarn :)

Nu blir det sägdaxs för min del och kolla på make it or break it, ny serie jag börjar följa MEGA BRA. För er som gillar gymnastik är detta verkligen en serie ni skall se. Eftersom man själv varit gymnast en gång i tiden i 8 år och gjort volter hit och dit och framför allt varit vig (något som man dock är långt ifrån nu) Så är detta skit roligt och kolla på=) verkligen en serie jag kan rekomendera.

http://www.ch131.com/ här hittar ni den och en massa andra serier att kolla på. vissa har inte ens börjat att sändas i sverige bland annat denna serien som jag då kollar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar