söndag 10 januari 2010

Myshelg :)

Ska väl ta och uppdatera min blogg eftersom ALLA tjatar på mig att jag aldrig skriver :P Min helg har sett ut som följande: I fredags var vi hemma hos Fia i saxtorp ( Hon passar sin mammas hus i två veckor för dem är på semester, så neeeej hon har inte lämnat mig, ÄN ;P) Jag, fia, emma, Emmie, Ellan, shalle, Carro, Lina, Jennie, Hanna och Cajsa, någon jag glömt? inte lätt och hålla reda på alla töser :P en trevlig kväll iallafall med god mat och massa tjejsnack:)
Vid 12 tiden stack alla in till landskrona för att festa vidare och jag och fia nyktra som vi var gick och lade oss i soffan för att kolla film med deckade rätt så snabbt så trötta vi var. Vaknade rätt så sent lördag morgon, vaknade egentligen mycket tackvare fias morfar som kom in för att släppa ut hundarna annars hade vi nog kunnat sova mycket längre. Käkade lite frukost för att sedan bege oss ut i skogen med dem tre vilddjuren. vi bestämde oss för att vi skulle käka pizza med morfar och sedan gå på bio på kvällen.. men planerna ändrades mot kvällen då vi kände att vi inte var riktigt pigga på att sitta på en biograf i 2 och en halv timme.. var redan trötta nog. Så det blev lite sällskaps spel (GENI) med morfar och gittan (jag och fia vann såklart) *HOST* .. efter första rundans slut kände väl dem att vi var så kassa så dem inte orkade spela med oss mer och bestämde sig för att gå hem. Jag som tyckte var så duktigt att jag bestämt mig för att bosätta mig ute i saxtorp och hålla mig borta från festandet fick ingen lätt kväll när min telefon blir terroriserad av madde som försöker MED STORA BOKSTÄVER att tvinga mig att åka med henne till lund och festa. Vissa sms löd som så : jag kör nu, gör dig redo var hämtar jag dig? har man mycket och säga till om då eller haha . Stolt över mig själv står jag imot och efter många om och men när telefonen hållt på att plinga i typ 2 timmar tystnar den. IStället drar fia fram barngeni, eftersom det gick så bra på det vanliga geni spelet så behövde vi lite förlätta frågor;) haha. Spelade en omgång men frågorna fortsatte i Ca 2 timmar utan en spelplan. Slutade som kvällen innan att vi somnade i soffan framför tv. Idag blev det också en härlig sovmorgon (Så det skall vara när man är ledig). Vid 3 tiden blev jag upphämtad av Helene och körde upp till jobb för att käka lite tårta och säga hejdå för att helene har slutat och börjar på sitt nya jobb imorn ..Grattis till dig att du har kommit vidare. Nu är jag äntligen hemma i lägenheten som jag inte sett på tre dagar nu och skall njuta av min söndag med lite mys.

Kommer sakna bamse (alf) världens mysigaste hund. Stor som en björn :)
Och lilla söta Wilma som bara sitter och stirrar på nisse hela tiden (nisse katten)
Hur fan kan en hund vara så kär i en katt så man sitter hela dagen under borden som katten ligger på och bara stirra?? Äccch hon är så jädrans söt :)
och nisse tröge lille nisse, han är ju bara för söt han med, men som sagt trögare katt får man leta efter haha !!

soff läge nuuu men hoppas mina vänner blir nöjda nu med lite uppdatering :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar