torsdag 14 januari 2010

Mys på kungsgatan

Idag blir det en Harry Potter kväll här på kungsgatan med Fia, Emma och Emmie. Trolleri Trollera .. Kommer dock inte ihåg dem filmerna alls.. Mega längesen jag såg dem, har nog bara sett 1:an och 2:an till och med. Så nu är det dax att återväcka minnet.

Emmie har bestämmt att vi skall ha grönsaker och dippa. (Man får ju gå med på att vara lite nyttig när man har vänner som är seriösa på gymmet)
Jag får försöka få med mig emma till att äta pannkakor med mig som vi blev sugna på för några dagar sen:P

Första filmen sätts igång klockan 17.00 och innan dess ska jag och fia nu snart ner på Audio video och kolla på en Tv. Sedan ska jag vidare hem till madde och snacka lite skit och hämta en locktång så att jag kan fixa mitt hår inför imorn :)

Imorgon så jobbar jag till klockan 9 sen blir det hem till madde där festen drar festen igång. Har bestämt oss för att stanna hemma denna helgen och ha en liten hemma fest med bara vännerna ist för att gå ut och göra stan och slänga massa pengar på drinkar och skit som man endå inte kommer ihåg dagen efter.

men nu skall vi ner i stan ..
Köss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar