tisdag 19 januari 2010

sömnproblem?

Mega problem med att sova.. Nu är klockan 04.18 och jag är fortfarande uppe?

Jag är skit trött egentligen men jag finner ingen ro att sova.. Ni som känner mig väl vet också att jag har hur mycket täcken och kuddar som helst i sängen. men jag andvänder bara ETT TÄCKE OCH EN KUDDE. det är mitt allt. Jag kan inte somna om jag inte har dem två. bytar jag så sover jag inte bra alls. Och just nu så sover jag med ett av extra täckena för att fias hund (Gucci) kissade på mitt täcke och är just nu inte i bruk.. Känns lite som det går hand i hand med varann, jag har inte mitt vanliga täcke och jag somnar inte förren sent på natten/morgonen..fuck detta..
tur jag har min kudde kvar iallafall :P

men men nu skall jag iallfall försöka somna så jag kan komma upp till mitt jobb imorgon !

Ciao ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar