torsdag 21 januari 2010

Storstädning

Min dag började med ett intressant samtals med Emelie, var mycket överrens om en sak inom jobbet som vi har varit värdigt trötta på nu ett bra tag, och kommer från och med idag inte ha överseende längre.

Just nu har jag lite uppehåll från min storstädning. har bara damsugning och tvätta golvet kvar. Men allt stannade upp när jag väl drog fram damsugaren och insåg att damsugarpåsen var full, och såklart var det också den sista. Skickade iväg ett sms till emmie för att höra om hon var hemma så jag kunde låna hennes damsugare, vad skulle man gjort utan henne :)

Annars idag så händer det inte för mycket, skall bara ta det lungt och ladda inför helgen som jag har framför mig. Kommer jobba nu fredag, lördag, söndag, måndag, 8-16.. Sett mig jobba morgon? har inte jobbat det på mega länge och när jag väl ska så har jag fyra i rad? inte Okej ..

Är också väldigt nervös med tanke på mina sömnproblem jag just nu ligger inne med. Somnar runt 4-5 varje natt, och nu skall jag upp klockan 7 i fyra dagar. ussh säger jag bara vill inte ens tänka på hur lite sömn jag kommer få.
men nu skall jag se vad jag kan hitta mer att göra i lägenheten. Hörs senare !
pöss

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar