måndag 18 januari 2010

fått nog...

Vart skall jag börja? Är så trött på dig och att du ALDRIG kan sluta lägga dig i vårt liv. Du fortsätter hela tiden fast att varken jag eller fia är med på noterna. Har inte något med dig och göra endå så får du någonstans i din lilla hjärna fram att vi skrivit och snackat om dig? GE UPP!!

Din pojkvän rör inte oss i ryggen så lägg ner. Ja vi tar en titt på oss själv och vet du va? LOVE IT. Vi har allt. Vi är omogna ibland och ja vem får inte vara det? man skall alltid ha barnet i dig hur gammal man än är. Min blogg handlar inte om dig om du tror det har bättre saker och skriva om än dig. Avundsjuka? ehm haha behöver jag ens svara på den frågan? va har du att erbjuda? Så nej avundsjuka kan du stryka direkt.. du behöver inte 200 falska vänner för att känna dig älskad? Nej det behöver inte jag iheller.. Jag har många vänner och vet du vad ALLA är att lita på till 110 %. Och ja precis i landskrona vinner man på att äkta vänner. Äkta vänner ställer upp för varandra och står bakom varann vad som än händer. Som du märkt är det exakt det vi gör.. Och det behövs mer än tomt skit för att knäcka dig? seriöst vad andvänder du din hjärna till? inte att tänka iallfall. Tror att du redan är knäck med tanke på att du fortsätter att bråka fast att detta lades ner för över en månad sen.. Hade du kunnat gå vidare så hade du inte dragit upp allt igen.

SÅ JA nu tycker jag att du kan skaffa dig ett jävla liv och SLUTA skriva i din jädrans blogg om oss. Och GRATTIS att detta var den enda tid du lade ner på oss. Du kunde lika gärna skitigt i att skriva över huvudtaget med tanke på att detta var bara så jävla onödigt för både du och jag vet om att du inte har varit samtalsämnet eller varit med i min eller fias blogg. Så vart du fått det ifrån kommer nog ifrån din lilla Schizofren hjärna..

Så tack för mig och kom inte och säg att vi bråkar med dig och är dumma i huvudet.
Antagligen njuter du av att bråka med tanke på att en månad utan varandra var inte bra nog?
Saknar du oss?
aweeee så sött. saknar inte dig iallfall..

Vänner värda att hylla:
Fia, Lina, Jennie, My, Hanna, Emmie, Madde, Emelie
Säger bara 110 %

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar